onsdag 15 augusti 2012

Fest!

Gissa vad jag har varit på?
_____________________

Rätt svar: Ett releaseparty!
En nära släkting har skrivit en alldeles egen bok, låtit trycka upp den och hade för några dagar sedan en fest för att fira detta! Och det var precis som man har sett på film: snittar av alla de slag, med och utan pinnar, bubbeldricka och sedan god kladdkaka med grädde och jordgubbar från eget land. Så kul att vi fick vara med och fira! Naturligtvis så fick man även möjlighet att köpa boken, signerad t.o.m. Nu har jag dessutom läst den och den var så bra att jag ger den 5 burkar av 5 möjliga. Kan det vara så att vi har en blivande Nobelpristagare i släkten? Åtminstone har vi en som är bra på att förgylla vardagen med en fest... Gör var dag till en fest!


4 kommentarer:

  1. Hoppas vi får veta vilken bok det är, så vi också kan läsa! Låter väldigt kul och spännande!

    SvaraRadera
  2. VAD HETER BOKEN??? Har man sagt A får man säga B..../stickerkan

    SvaraRadera
  3. *S* NU blir vi tre som är nyfikna på vilken bok det är! Du är bra på det här med att skapa nyfikenhet ;) Karriär inom PR?
    Och tack för ditt inlägg i mina kommentarer :) Du förstod hur jag tänkte!

    SvaraRadera
  4. Mina läppar äro förseglade!!!

    SvaraRadera