tisdag 11 september 2012

Problem!

 
Jag tror att jag måste stänga denna blogg nu. Orsaken är att det inte fungerar med att lägga in bilder längre, pga att den säger att jag har överskridit kvoten för bilder i albumet. Det känns inte så kul att tvingas sluta när man egentligen vill hålla på ett tag till. Om man inte vill köpa mer utrymme, är det någon som vet hur man ska göra för att kunna fortsätta? Måste man radera något och isåfall hur?
För övrigt så ser ni dagens skörd här ovan! Mums mums...

5 kommentarer:

  1. Jag hittade det här inlägget i en blogg. Det verkar genomtänkt o genuint! Hoppas det hjälper:
    http://fixa-din.blogspot.se/2012/06/mer-gratis-bildutrymme-gor-sa-har.html
    Jag vill ha dig kvar här som "granne" på blogger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Verkar lite krångligt dock, så jag får nog ta hjälp där. Varför visste jag inte allt detta innan jag började blogga? Ibland känns det som om man gör saker utan att ha en aning...

      Radera
  2. Hoppsan! Trodde inte att det problemet kunde uppstå. Hoppas att det löser sig. Vill gärna fortsätta att följa dina bilder från norr!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet är nog att "någon" sa att man inte behövde komprimera bilder innan man la in dem. Det gjorde jag alltid förr...

      Radera
  3. Det är inte lätt det här med IT.../stickerskan

    SvaraRadera