lördag 12 juli 2014

Grattis!

- Grattis Mina Burkar! Idag är det 3 år sedan du startade. Hur känns det?
- Jo, tack ganska bra. Man har ju lite ålderskrämpor och så, men försöker ändå kämpa på.
- Vad har varit roligast under dessa år?
- När man lyckats få till en bra bild, kanske. Och kontakten med läsarna! Kommentarerna... fast just nu är det ju ganska glest med sådana och det känns lite tråkigt. Jag önskar mig mer kontakt i födelsedagspresent!
- Hur ser framtiden ut?
- Ja, det beror på... om jag känner att det finns någon där ute som tycker att det är kul att hälsa på hos mig, då kanske jag fortsätter ett tag till. Annars så är det kanske dags att gå i pension, innan man rostar igen helt och hållet. Vi får se, jag tar en dag i taget och just nu njuter jag ju av en välbehövlig semester.
- Ja, då får vi önska en trevlig födelsedag. Blir det något firande?
- Nja, nu har jag ju redan varit på fyra födelsedagskalas den senaste veckan och ätit tårta så det räcker för hela sommaren. Men lite fika på altanen under parasollen är ju aldrig fel...

6 kommentarer:

  1. GRATTIS på födelsedagen! :) 3! Det måste vara nästan vuxen i blogg-år det! :) Önskar dig en bra dag ... och liiiite tårta? Det är ju trots allt födelsedag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, tackar! Det blev en mazarin... ;)

      Radera
  2. Grattis! MER TÅRTA! JA!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad är detta för tårtreklam? Jobbar alla på bageri eller...? ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Bra jobbat! Hoppas att du fortsätter ett bra tag till, så jag får fortsätta att följa livet uppe hos dig i norr!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, om du lovar att skicka glimtar från livet i söder också! :)

      Radera