torsdag 1 september 2011

Höstburken

Detta är väl den perfekta höstburken? Rönnbär är ju något som man definitivt kopplar ihop med höst och när rönnbladen sedan ändrar färg till rött så blir det så vackert. Hösten kan ju vara väldigt vacker med alla sina färger och den sköna svala luften. Nu är det första dagen i den första höstmånaden. Denna fina, gamla burk inköptes på loppisen i Hej, som jag besökte i somras. Det fanns många fler fina burkar där, men jag lyckades behärska mig. Någon annan måste ju också få bli lycklig i Hej!

3 kommentarer:

  1. I morse när jag åkte på första hembesöket mötte jag en lastbil som höll på att sätta ut snöpinnarna längs vägen!! Hjälp!

    SvaraRadera
  2. Ja,även här i Norrbotten så har dom satt ut snöpinnar! Det som är bra med dom är ju att de har reflexer, vilket känns bra när det blir kolsvart på kvällen... Men ingen snö än eller hur!!!

    SvaraRadera
  3. näe, bevare oss...

    SvaraRadera