söndag 7 augusti 2011

Bokburken

Om man tycker om att läsa så kan man inte motstå denna burk, eller hur? Den är inköpt på Balders hage i Alingsås för flera år sedan. Den mysiga butiken får man absolut inte missa om man passerar där och det finns även en sådan butik i Göteborg. Det enda jag ångrar är att jag inte köpte fler burkar! Tänk vilken bra present det skulle vara till alla bokälskande vänner ... I denna burk kommer jag att stoppa boktips av olika slag. Det blir inte på alla böcker jag läser, bara på dom som jag speciellt vill rekommendera.  

2 kommentarer:

  1. Det har du ju såklart alldeles rätt i! och efter fadäsen med mitt mögliga fat är köpstoppet upphävt hos mig!!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  2. Fin! Kul med boktips i en bokburk!!

    Ps. Ja kompostjord kan verkligen vara förödande i vissa fall... den kompostjord vi använde visste vi inte hur de tidigare ägarna hade skött...slängt levande ogräs i... så fick fick helt enkelt ett "kirskålsland" där det växte upp både kirskål, potatis och hallon :)... som tog all näring från perennerna att blomma...

    SvaraRadera