onsdag 26 februari 2014

Reafynd

Jag brukar ju inte köpa böcker eftersom jag anser att det är bättre att låna dom, läsa dom och sedan slippa förvara dom. Men ibland så bryter jag mot denna regel. Bokrea är det bara en gång per år och då brukar jag köpa en och annan bok. Gärna sådana som kan läggas undan och ges bort som present under året som kommer. Här ser ni två av årets fynd: en intressant bok om leksaker, där man kan hitta minnen från många år och en kul bok om bokhyllor! Nu när jag nästan inte har några hyllor själv, så är det perfekt att titta på dom i en bok istället! :) Har du gjort några fynd på årets rea?

2 kommentarer:

  1. Intressanta fynd! Själv har jag inte kommit mig till rean än. Men det känns ok, för de senaste åren tycker jag inte det har varit någon höjdare ... Hoppet är dock det sista om lämnar människan ;) så jag tar mig nog till en bokhandel innan helgen är över!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar handla böcker på secondhand och på det sättet blir det "bokrea" året runt. Tröttnar man, så kan man bara ta en kasse med tillbaka till butiken. Ungefär som bibliotekslån, men med obegränsad "lånetid" ; ).

    SvaraRadera