onsdag 29 januari 2014

Rätt svar!

Jaaa! Det är en riktig BOK med bilder och foton från Mina burkar! Gissa om jag blev glad och framför allt överraskad! Jag visste inte ens att man kunde göra detta.

Det är en synnerligen kreativ och duktig person i rakt nedstigande led som har gjort den till mig! ;) TACK!

Hon har använt ett program som heter Blurb där man kan importera bilder och sedan designa boken som man vill.
Det ser ju så proffsigt ut när man ser det så här... inte som i bloggen...

Grattis till "Stickerskan"! Du lyckades ju faktiskt gissa helt rätt. Om du hälsar på någon gång så får du se hela boken...
Känns nästan som om man är en författare, jag förstår nu hur lyckliga de måste vara när deras verk ligger där framför dem, färdigt, inbundet och klart att läsas!
Så, nu är det bara att sätta igång, alla kan göra en egen bok! :)

6 kommentarer:

  1. Oj så fin! :) Vad roligt!
    Tittade runt på ställen där man kan göra böcker av sin blogg någon gång för länge sedan (ja, länge och länge.... men du förstår) - var är din gjord? Den ser väldigt fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blurb, klicka på ordet ovan i texten så hamnar du rätt!

      Radera
  2. En ättling i rakt nedstigande led30 januari 2014 kl. 12:49

    Kul att den gillades :)

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot att så småningom få bläddra i boken. Ser fin-fin ut. Drömmen blev verklighet! Nu är du författare med egen utgivning!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Ska bli kul att se den vid tillfälle./stickerskan

    SvaraRadera