lördag 10 januari 2015

The End


Nej, nu ger jag upp! Jag hade en tanke om att jag, som bor lite avsides från storstadens brus och världens larm, skulle få en kontaktyta mot världen genom denna blogg! Men tyvärr så blev det inte så. Eftersom det inte finns några som läser detta längre och framförallt aldrig svarar, så slutar jag, stänger porten och gräver ned pennan i snön. Dock ett stort tack till signaturen Giggi, som är den som hållit modet uppe den senaste tiden och gjort att jag haft hoppet om att det kanske skulle vända... För att citera en viss komiker, "ja ä int bitter" men kanske lite ledsen! Nu måste jag hitta på något annat för att förgylla livet här uppe i den norrländska obygden. Hej då!

4 kommentarer:

  1. Så sorgligt! Har verkligen saknat dina inlägg den senaste veckan! (har kikat in varje dag). När regnet piskar mot rutorna i Skåne (som nu), så är det rätt så trevligt att se lite snö (på avstånd), och en massa annat trevligt som du bjudit på under åren! Tusen tack! Ser fram emot fortsatt kontakt på andra sätt!

    SvaraRadera
  2. Så sorgligt! Känner mig lite skyldig eftersom jag inte kommenterar lika ofta som jag läser :/
    Men ja märker också att jag inte får kommentarer om jag inte kommenterar hos andra - och man får aldrig så många kommentarer som man själv skriver ... Bloggvärlden är en underlig värld!
    Kommer att sakna dig häri bloggosfären!

    SvaraRadera
  3. Not everybody is commenting (check it out in your Blogger Stats if you don´t beleive).
    I have many blogs, the first since 2007 and almost never got comments (beside those what kind of photo competitions gave). I did it for my own joy. For now I have stopped too, but I have serious reasons for that, not just a dissappointment. And I have hope to make comeback. Don't shut the blog, it's like missing book from my and other readers bookshelves. Finished or unfinished, does not matter.
    Anyhow, thank you for your work. And think over ;)

    Sry the language, I do read Swedish, but writing is another thing.

    SvaraRadera
  4. Anar din närvaro :) för det är du? Tack!

    SvaraRadera