söndag 12 januari 2014

Bää och blä

Bää! Så här ser årets julklapp ut! Ett äkta gulligt får, med tovat huvud och ullig kropp. Den har jag fått av min arbetsgivare för att jag är så snäll och har utfört ett sådant enormt bra arbete under året som gått! Åtminstone är det så jag tänker när jag ser tavlan hänga där på väggen... I år fick man själv välja vad man ville ha, bland ett visst antal olika företag och hantverkare.

Blä! Det är inte roligt att ha sitt yngsta barn på en flygplats i USA, utan möjlighet att ta sig hem med den flight som var bokad. Snöovädret där ställer till det på alla möjliga vis... Nu vill jag ha hem henne!!!

1 kommentar:

  1. Bra att få välja julklapp själv! Fint får till samlingen! Hoppas att dottern snart är på väg hem!!! Aldrig kan man sluta oroa sig för "ungarna", hur stora de än blir.

    SvaraRadera